פייסבוק תקלה / הוגש דו"×— הביניים של הוועדה : גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": פלא from 3.bp.blogspot.com
בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.

גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, החלו בשעות האחרונות (שני) לדווח בהמוניהם על תקלה נרחבת שאינה מאפשרת למשתמשי הרשתות להשתמש בשירותיהן, . סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.

גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . ×
×"ו×'ש ×"ו"×— ×"×'יניים של ×"ווע×"×" from www.davar1.co.il
גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.

משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה;

סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. משתמשי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, החלו בשעות האחרונות (שני) לדווח בהמוניהם על תקלה נרחבת שאינה מאפשרת למשתמשי הרשתות להשתמש בשירותיהן, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.

סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה;

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": איש from 1.bp.blogspot.com
סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. משתמשי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, החלו בשעות האחרונות (שני) לדווח בהמוניהם על תקלה נרחבת שאינה מאפשרת למשתמשי הרשתות להשתמש בשירותיהן, . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים.

משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, החלו בשעות האחרונות (שני) לדווח בהמוניהם על תקלה נרחבת שאינה מאפשרת למשתמשי הרשתות להשתמש בשירותיהן, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד.

פייסבוק תקלה / ×"ו×'ש ×"ו"×— ×"×'יניים של ×"ווע×"×" : גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .. משתמשי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, החלו בשעות האחרונות (שני) לדווח בהמוניהם על תקלה נרחבת שאינה מאפשרת למשתמשי הרשתות להשתמש בשירותיהן, . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים.